pager



Cinta atau dusta??


jangan terpedaya! 
dengan perasaan cinta tu."..
sebabnya ...
cinta nie membuatkan kita buta hati ...
so..kalau kita tak dapat bezakan perasaan cinta "sebenar" 
atau hanyalah "sekadar suka"... ooo... kita terperangkaplah! ... 
and boleh buat kita makan hati..mm..
bukanlah maksud aku cinta nie suatu perkara yang terok dan tak elok..
dan aku tak menghalang sespa pn mempunyai perasaan nie....
and aku pun ada perasaan nei sekarang ^^..
and nie tada kaitan dengan sesapa pn....
hanyalah luahan hati semata.sendirian berhad
cinta tu satu perasaan yang sangat suci ...
tapi heranlah aku..?!.. kenapa orang putus cinta??
tapi ..bagi aku... cinta tu adalah satu perasaan 
atau emosi yang indah sangat..
nak tahu da indah ke x..? apa korang rasa bila putus cinta?
sakitkan..
tulah maknanya cinta tu..
 sangat bernilai dan tak bisa dipermainkan....
tapi...tengoklah sekarang...!! 
cinta nie dah macam barang mainan..
boleh main sana- main sini....
mama aku cakap ..
kalau kita cakap kita nei sering gagal dalam bercinta...
tu maksud dia kita nei tak pernah mencintai(tidak bersedia untuk bercinta) 
dan dicintai... sebab tu tak kekal lama.... 
so ingat! kalau dah jatuh cinta jangan terpedaya
 dengan mada-madah cinta yang berbunga lagi berdarah .
.HAHA! ..sebab cinta nie yang ikhlas kita bole tengok dari sikap dia kepada kita,perbuatan dia dan respond dia..;))
tapiii. .. . 
napa orang cakap ..
." anda adalah insan yang kecewa sebelum waktunya sekiranya anda sering mengucapkan “Aku Cinta Padamu” dan “Adakah Kau Mencintaiku?”
mmm..... 
ape neii... !?... betol keee. . . .. . .:((
sb aku selalu ucap cintaaa...pd dia bemakna aku nee... "lozer"?...
tak mungkin.... 
kita jangan hidup untuk dengar orang complain..tapii..biarlah apa yang kita buat nei...direstui DIA....
bak kata pepatah "Apabila manusia gagal mencintai Tuhannya, maka cinta sejati tidak akan ditemuinya. ..."




♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru