pager

"SAHABAT  VS KAWAN "

hey kawan , aku sayang kamu...
tanpa kamu.. siapalah aku..
terima kasih jadi kawan aku..
walaupun kita tak rapat tapi..aku boleh caye kamu,
.....................................................
TERIMA KASIH sahabat ...
kamu menyerikan hidup aku...
hari-hari hidup aku riyuh rendah dengan gelak tawa kamu..
kamu sipemberinasihat  ...setiap kali aku dalam kesusahan ..
thank you very much ...
walaupun aku baru kenal kamu....
tapi perkenalan itu seolah seribu tahun lamanya....
lawak kot..bila orang selalu tegur aku sengeh sorang-sorang!
gara - gara kamu lah ne...
aku tak henti berfikir tentang kamuu...
keriangan kamu...
kesengalan kamu ...
kebecokan kamu...
membuatkan aku.. teguh percaya ...kamulah sahabat aku di 
DUNIA DAN AKHIRAT...
perkara yang aku impikan selama ini ...insyalah inilah kenyataannya..
TERIMA KASIH,
kamu dah tolong aku banyak...
aku akan hargai setiap zarah kebaikan yang telah kamu lakukan ..
bukan dengan aku saja.... tapi dengan orang lain jugak! 

itulah beza seorang sahabat dan seorang kawan...ye..,





FAZAE .. ko sengal tawu tak? sebab tu aku sayang ko!..haha
walaupun tak lama kita kenal tapi... ko belagak tawu sal aku..tu yang membuatkan aku sayang ko ketat-ketat lah!.. hehe ..lawak ko, nanges ko,mara ko.. pujuk ko.. nasihat ko ..membuatkan aku rasa "persahabatan" tu hidup dalam diri aku..terima kasih weh..hehe..
bytheway...aku suke sangat bila ko paggil akuPANDAMON"! bukan sharifah aini haha ..





♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru