pager





                                                        
                                                                   






sekarang jam menunjukkan pukul 9:36 minit malam...
dan aku berada dalam bilik keseorangan melayan perasaan..:)
sedangkan orang lain sibuk -sibuk bergosip pasal kes "perbubaran facebook".. aku pulak..
sibuk buat entry baru..nie...nak buat macam mana kan..idea tiba-tiba datang mencurah...
tadii... bila aku meng"usha-usha" status member-member fb aku ne... tiba-tiba cursor ne... tertarek pada satu setatus... yang menyatakan stetementnya yang sedang bahagia sekarang ini ..dengan gatal tangan aku ne haa...membuka profle wall dia...aku pun tak tahu..kenapaa... perasaan ingin tahu nee mencurah-curah sangat nak tahu siapa gerangannya ..yang mengeluarkan stetmnt tu...
betapa terkejutnya aku...bila aku buka wall dia..tapiii.. kenapa perasaan aku waktu tu bercampur-baur ek? apakah pemikiran aku sebenarnya? adakah..? kenapakah?? ..ouh.. tiiidaaaaakkk!.. hunt! sedarlah kau dari mimpi ngeri kau tuuu.... dia dah berpunya lah! kau patot bersyukur! dia takkan ganngu hidup kau lagi...yeah! yeah! dia takkan ganggu hidup aku lagi pasne.." hanya tuhan jea yang tahu...

DIA.. adalah seseorang yang pernah ada dan sebahagian dalam hidup aku.... dan aku tak tahu kenapa hati aku berdebar dan takut sangat bila cakap pasal dia..tambah lah kalau terserempak dengan dia...tapii ALHAMDULILAH...sekarang dia dah tak ade... ringanlah sikit perasaan aku sekarang...

sedikit coretan untuk awak ,,
awak.. TAHNIAH! sekarang awak dah tak sunyi lagi dah..awak dah jumpa dah kunci ati awak tuu...
terima kasih awak...sebab buat saya takut awak...(sekurang-kurangnya awak mengajar saya untuk lebih berhati-hati memilih kawan selepas ne..)...
terima kasih pada awak juga sebab awak dah berhenti call saya(even saya tak pernah angkat call awak)..
mana ada saya kejam awak... saya nak awak tahu..saya dah ada oang yang saya patot beri perhatian ...jadi...saya rasa ..saya takde hak hak sakitkan hati dia....dan terima kasih awak... sebab sudi lagi add saya walaupun kita bermusuhan (even saya dah remove awak sebagai friend saya) dan terima kasih banyak awak..sebab.. awak dah keluar dari tempat saya selalu ada... so...,ini maknanya ...awak takkan buat-buat atau terserempak saya...
saya takot awak... saya tahu...pada masa sekian... kita bermusuhan... sebab awak rasa saya jahat bagi awak..maafkan saya...awak...,, saya tak pandai nak ambil hati orang.. saya..memang takde perasaan...maafkan saya andai awak kata saya kejam...mungkin bukan jodoh saya dengan awak..sebab tu..takada "kemestri" antara saya dan awak... maafkan saya untuk semua -semuanya yang saya pernah buat untuk awak...lupakan saya awak....anggaplah saya hanya sejarah hitam dalam  hidup awak...
saya nak awak bahagiakan kunci ati awak tu..saya taknak awak buat dia luka...seperti mana kesilapan lampau awak dulu...saya doakan perjalanan hidup awak dengan dia kekal hingga keakhir hanyat,insyaallah...hendaknya...

terima kasih sekali lagi sebab jadi sebahagian dalam hidup saya... awak pengalaman buat saya...saya janji..segala keburukan datang dari saya akan saya "kemaskinikan" untuk diri saya dan terutamanya untuk yang bertapak dalam hati saya sekarang.... saya akan sayang dia lebih dari saya sayang awak dulu... saya tak akan sia-siakan dia... ucapan terakhir saya doakan  untuk awak...semoga bahagiaa......





♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru