pager











===TELEGRAF ====
from : mesir
to: malysia..


“tiada lg suara bdk2 men bola tgh2 mlm,
tiada lg bebelan aku tntg bdk2 ni..aku?
ya aku mmg tkut,tp aku xkan sesekali nangis!
ya mmg stiap cell2 dlm bdn aku sdg nangis..
n xda sbb aku nk nangis coz Allah sentiasa dgn aku
,fkrn aku hnya 1,aku nk blk,nk jmpa pamili aku.............
.............................................................................

Mak & ayah xpyh rsau sgt,mlm ni tdoq lena2,bsok pg 6am egypt=12noon
mesia,alia bertolak ke Jeddah..xpyh rsau la..km oki,sgt2 oki,
mkn ckp,tdoq slesa,jgn rsau la..
tmpt km slmt...mak & ayah doa alia ja..

Top of Form

Per A: Woi anis aku dok kt rmh kedah lagi la,adoI
Per B :best lar dpt fly.ak stil stranded
Per A :ko fly esk.ak ntah bila.dorg xpnggil pun.ak kat bkan sel..
Per A :Anis,jgn b'henti doa we..insyaAllah kta jmpa kt JeddaH 
Per B :wey,korg bertolak ke pg ni?aku stil stranded!Per A :Aku pun..tp kdah still ari ni..ko doa2 la sel skali..ko tau x 2 flight rosak..pastu nnti bwk air sma,coz hrga kopi kt airport 200LE!
Per : A Anis,ari ni 3000 pljr mesia kluar kaherah..aku doakn ko ada sma..aku kn b'tolak kui 4 ni...

YA ALLAH!...kawan aku...terperangkap..:(
Lindungilah mereka....
Jauhilah mereka dari rusuhan itu..
Semoga mereka selamat sampai..

Bila dengar diorang dah naik flight..
Alhamdulilah... sejuk ati aku...

Korang bayangkan..korang yang ada ditempat tu..
Mesti korang tak xpect kan..?
Bila aku dengr berita je,
Kecut perut aku dibuatnye...
Tapi... kita tak bole melawan takdir..
So, setakat nie..apa yang bole aku bantu hanylah
 doa dan tawakal saja...
semoga kawan-kawan kita at sana baik-baik saja Amin...~







♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru