pager






hari tanpa make up sedunia akn dilancarkan oleh saya..
kakaka...
huhu..
pening-pening..
btw..stret 2 d point..
ax ada baca satu entry.. pasal appriciation  toward apa yang tuhan hadiahkan untuk kita..
sangat-sangat tersentuh aku dibuatnya..
selama niee...aku banyak.. melayan ego aku sendiri semata-mata nak cantek..
tak di nafikan..sifat kitaorang sebagai perempuan mestilah nak cantek kan...
tapi... kadang-kadang terlebih sudaa..
thanks god...,, hari nie... aku sedar..."kalao kita cantek tak semestinya kita cantek"
biarlah orang tanak  tengok kita dari rupa paras sekali pun ..tapi kita still ada peribadi yang cantekk...
yang itu...lebih penting...
and aku dan member takkan pakai make up pegi class.. esk..!
haha...setelah di' chalange tu! aduyaiy... haha..
tapee2...kita tengok...sapa bole than byak ari..??

thre is a guy..huw always said to me..." what a beuty face n skin u have..

u should thanks to Allah coz give u a nice look.." ...


----------------------------------------------------------

thanks bro.. u make me realize that i should not proud OF the perfection HE gave us...but use it wisely...
and carefully to get reward from HIM ;)

♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru