pager

kau memang yang TERCANTIK !

                                                       Myspace Dividers

tiap kali aku pandang cermin .. 
aku lihat  tubuh aku .  ..
aku melihat , ... tubuh ini yang sangat lama aku kenal..
tapiii. ..
sebenarnya , aku masih tak kenal pon siapa dia dalam cermin tu ? :(

Bila aku pandang cermin , melihat wajah aku ..
adakah WAJAH ini akan bercahaya pada masa hadapan ?  dan bersinar di pintu syurga ?
atau SEBALIKNYA ?? 

Bila aku renung mata aku ..
adakah mata ini dapat melihat kejayaan , kebahagiann masa kelak ?
adakah mata ini dapat aku melihat YANG PENCIPTA aku dan kekasih nya?

Bila aku refresh pengalaman dan kisah silam aku,
adakah aku sudah cukup dewasa ? matang ?
adakah aku mampu hidup bersendrian ?

APAKAH SEBENARNYA KEMAHUAN AKU ??
aku ingin cantik (!) ..
aku ingin sempurna (!)
so dat, aku takkan kecewa lagi...



aku sama sekali tidak mengenali siapa aku sebenarnya ..,
dan aku mengharapkan perubahan dalam diri...
dan BUKAN hanya sekadar kata (!) ... 
aku benar-benar perlukan perubahan 

so, aku engat kembali .. kata-kata ini ;

kau adalah instimewa kau cantik !
tak usah kau ubah atas apa yang telah dicipta untuk kau ..
sesungguhnya cantik itu adalah semulajadi .. 
bukanlah cantik atas apa yang kamu pakaikan ..
susut yang ditampilkan 
dan bagaimana menyisir rambutmu ..
TAPI kecantikan kamu di lihat di mata kamu..
kerana itulah pintu hatinyea 
dan itulah tempat dimana adanya cinta ;)
dan kamu harus lah mengerti hanya DIA lah yang paling sempurna..
kita sebagai manusia hanya mampu merancang ,berusaha dan tawakal (!)




















♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru