pager

CEMBURU B U T ░█░░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░█░▀█▀░ ░█░░▄▄░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░█░░█░░ ░█░░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░█░░█░░ ….

Ermm . aku boleh di ketegorikan dalam 
kalangan orang yang agak kejam ..
ermm .. no no ..
saya sangat kejam !

al kisahnya bermulaa apabila aku on9 acc facebook bf aku ..
tetibaa ada seorang awek neh .. send chat .
ahhha . dah pena napak laa rupa dia ...
ermm ... kemudian niat jahat pun datang  
hehe ..

aku pun mulaa lah kacau diaa .. tapii .. dengan identiti bf aku .
hee .
nak di jadikan cerita .. dia cakap dia boring nak chat an bf aku..
erm . for uolss info , iam a very killer jeles  miaaahahaha  ✖‿✖

soo , kadang - kadang sedih gilee aku.. an bf aku....
sebab benda kecik pon .. aku boleh jeles..

실례합니다  (╯5╰,)
saya tawu jea .. sebab ach buad apa .. kenapa , macam mnaa..
tapii ... kadang - kadang tuu .. xxx ...
bukan kadang - kdang setiap kali ....
mesti ana jeles jugak...
papa pon...setiap kali na ada perasaan macam tuu ...
na sellu susah hati ....
takooot ... attitude neh boleh buad hubungan kita jadi keroh ..
i am sorry ...
so far , ach faham naa ... sayang ach 


╔♫═╗╔╗ ♥
╚╗╔╝║║♫═╦╦╦╔╗
╔╝╚╗♫╚╣║║║║╔╣
╚═♫╝╚═╩═╩♫╩═╝
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ


sambong sal kak cik tadi tuu ..
hee .aku gtw jugak sapa diri aku ...
and aku menyampah tahap dewa laa nak habax ...
tapiii .. aku pelan - pelan kikis perasaan tuh ..
sebab dia radak salah pon ! sumpah tak salah !
kalau dia mengatal lain lah an ...
erm . so i talk nicely to her ..
and shee ... err .. kinda nice to me too ..
pas2 aku minta mmaf kat dia sebab aku spoil mood dia nak chat an fb aku 
erm .. apa - apa pon ...
aku kena kuad . kena  +ve thinking  .
sebab ach bukan orang sebarang . titik !


 © Blog Original & Official®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Verified Official by pelangiBiru.


 
♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru