pager

omg !

adoie !  peristiwa ari nie kasi gegar aku punya jantung la . huuu ..
peristiwa yang aku dok takot - takot dari dulu lagi .. hmm .
gambar orang curi pastu di edit .
tak di sangka - sangka !
aku pon boleh jadi mangsa .
xd pas aku buka page at fb , ternampak gambar aku lak di edit mata bewarna hijau sebelah . hmm
tersangat lah geram (berketar tangan di buatnya .) aku tawu dah , ni suma angkara .. budak - budak kelas aku neh . diorang amek gambar aku pastu promote lak page dowg . ee , sakit nya ati aku ....
bukan nak kasi tw aku dulu . ishk . ishk . ishk .
nasib baik , laa ada reason yang munasabah , kalo tak lunyai aku kerja kan . hmm .
wahai kalian - kalian di luar sana , kalau nak buat something fikir habis dulu k ..
jagan buad cm yang aku cerita at atas tu .. bedenyut kencang jantung aku dibuad nya .
aku maaaf kan diowg neh ,  sebab diowg dah mengaku salah atas pebuatan tak lucu diowag neh , len kali jangan buad lagi tw ! 

♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru