pager

Lesson learnt:malang tak berbau





setuju dengan pepatah melayu "Malang tak berbau"..
kita sebagai manusia selalu buat silap dan tak pernah sempurna pon.
aku dan kau .kita tak sempurna . dan tuha  jadikan kita tak sempurna neh bukan untuk ditambahkan lagi balaa..
tapi untuk melengkapi antara satu sama lain. MEMBUAT KESILAPAN bukan sesuatu yang luar biasa pon...
semua orang mesti ada salah silap masing - masing. .buat silap tuh mungkin secara tak sengaja dan mungkin juga dirancang. depends lah kan atas sebab masing-masing. tapi dalam situasi aku neh ,, TAK DISENGAJAKAN.. aku mengaku silap aku.dan sangat-sangat tertekan bila kesilapan yang aku buat tuh berluang. dan menakutkan aku bila aku sering kali buat benda yang sama seolah-olah aku tidak alert dengan kehidupan aku sendiri dan menyusahkan hidup aku sekarang dan kelak. bukan apa.. tapii sedih bila orang yang kita sayang terjebak dalam masalah macam neh. maaf .  aku sedang berusaha memperbaikinya .so, bila dah sampai tahap nak benci diri sendiri . rasa mcam tekanan jiwa lak .. papa pon balik pada Allah yang sentiasa ada dengan kita susah senang dan Allah juga yang merancang semua tuh ..aku tak boleh marah lagi bila jadi situasi cmneh .. tapi aku patot cool , sebab ada sebab napa DIA rancang semua neh , boleh jadi untuk diwasakan kita dan boleh juga halang kita dari berbuat dosa atau halang dari malapetaka yang nak jadi .Nauzubillah ...~

♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru