pager

bikn panas!

                                                                                                                                                    

                        Assalamualaiiikum !
mood hari nieeh hott jaa~ ..
bukan apaaa...
last week aku borong phone baru..
then . 
naak jadi ceritaa.
wahaha..  aku daah kena kelentong ! syiokk gilaa aah orang menipu neh .!!
4on tuh #dirahsiakaan sirinya  yang berjenama sony ericsson . aku beli neh dekat 6++ .
bila aku pakai takdaaaaaaaaaaaaan semigu aih ! beteri jem. sesingal laah mamat puteh tuh .
qasa cm nak geget - geget jaaaa dia tadi.
tw tak..kat kedai laen dekat dengan kedai dia...
harga 4on siri tuh tak sampai pon RM4++ . 
i fisssshhh youuu mamat puteeeh  oie ! haish. .
last-2 aku treatin gak fon tuh...ganti 4on baru...
hmm . ~_~ . bazir-2 .
mencciik kaau puteh .  
dah aku beli mahal-2  rosak pulak , menipu beno kau .
masa aku cex 2 tada laa plak  hang naak uat spoil .siput betollaaah ..
papa pon. pengajaran buat aku ! laen kali sevaaay dulu  . jangan terburu-buru ! nanti losap duit ! heeeeeee.




♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru