pager

repost entry : bilaa dah jadi programmer ...?

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته..

entry neh sangat  lucu bagi aku , so aku  repost balik lah  untuk   followers juga stalker aku.

so ianya bermula pabila sang isteri .......

isteri : abang .... beli tak barang yang saya  pesan tadi ?

suami : bad command or filename ..

isteri :  bukan ke saya dah call abang kat opis suruh abang belikan ..??

suami : Errorneous syntax..abort?

isteri :  ishk . abang neh ... takkan yang tuh pon tak engat... haha ;D  , abang kata tadi dalam  telefon nak beli tv ? mana dia ..?

suami : variable not found !
.
Isteri : ishk .. abang neh memang tak boleh haraplah !, bagi kad kredit abang.. biar saya belikan sekali shoping barang dapur..

suami : sharing violation ..Acess denied,.

isteri : abang neh tak sayang saya ke? abang lebih sayangkan komputer abang tuh...tak tahan saya kalau macam neh selalu,.
.
suami : to many parameters..

isteri : saya nyesal pilih abang !! harapkan muka je ohsem ! :(

suami : data type missmatch..

isteri : ABANG NEH BETOL-2 TAK GUNALAAH !!

suami : it's by default .
.
isteri : macam mana gaji abang ?

suami : file in use . try later ..

isteri :  kalau macam neh, saya berperanan apa dalam hidup abang ..?

suami : unknown virus ..







p/s : HAHA .. itulah kehidupan seorang  pengaturcara. keja ngadap depan lappy jaa 24 jam pebetol error lah ttambah codinglah,kadang-2...bukan kadang-2 tapi setiap program kita  buat memerlukan daya fikiran yang sharp | alert . .. sampai juling biji mata   rabun terus . adoie.. huuu.. nak buat macam mana major kita dah programming neh .. suka ka tak sukaa ka .. telan pi lah kan kan :P ..
mana taw satu ari nanti kita macam
 mark zuckerberg  jugaak ...^_________________________^
sekian..,





♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru