pager

aku sedarlah kau ! kau!  rahsiakan sesuatu  dari aku!  ..dah la buat macam itu.. tak layan aku pulak tu!tiada perasaan  bersalah langsung .. ...kau hingat aku ini patung kah? tiada perasaan! kau  yang  dulu  aku panggil  sahabat tapi sekarang  tikam belakang  aku! .. sedarkah  kau yang aku sayangkan  kau yang mana  banyak  membantu  aku selama  ini... tapi  kau  perjudikan  kesetian aku, kepercayaan aku terhadap kau! kau! .... apa guna   bersahabatan  antara kita sedangkan  kau sendiri hendak menjatuhkan diri aku??  patutlah selama  ini  kau  menghindarkan diri  dari aku... padanlah  muka aku... kerana terlalu mempercayai seorang manusia macam kau ! dan kau! ...


date :25-November-2010
p/s : jangan terlalu mempercayai seseorang , !

♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru