pager





 di malam yang sepi ini, aku bersujud padamu...
lalu aku imbas segala dosa2ku...
Ya Allah! ...hanya kau yang tahu..
betapa bodohnya manusia kerdil ini...
Ya Allah ,
pada malam ini..
aku mengakui segala kesilapanku...
ampunkanlah aku....
atas kekhilafan aku...
aku telah ketepikan perasaan hamba-hambamu yang disisiku...
andai aku di beri peluang..
Ya Allah........
akanku telus menghargai mereka-mereka..
Ya Allah..
berikan aku petunjukmu...
Amin......


kepadamu kubersujud  by afgan 

ku menatap dalam kelam

tiada yang bisa ku lihat

selain hanya nama-Mu Ya Allah

esok ataukah nanti

ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah




reff:

kau tempatku meminta

kau beriku bahagia

jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa




ampuniku Ya Allah

yang sering melupakan-Mu

saat Kau limpahkan karunia-Mu

dalam sunyi aku bersujud

p/s : kau jangan terlalu ego, hunt!










♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru