pager

P E L U K I S A N C A H A Y A





29-NOV-10 ..hari ini aku nak cerita sikit sal hobi baru aku neh,   "PELUKISAN CAHAYA"
atau dikenali sebagai fotografi ! ..haaa... korang mesti tawu an..,,
mm... aku sudah mula meminati makluk tak bernyawa ini .gian ,gian ..aku untuk memeganganya.. haha ..
owps! jagan salah paham ! ape yang aku maksudkan adalah "klik ! klik !   camera ..
sedari aku kecik lagi... aku memang tak suka camera..ntah  kenapa lah..aku minat sangat sekarang.. huhu..
hahah..ade sebab..! .. aku suka fotografi neh , aku dapat rasa kepuasan bila aku ambil gambar, cantek lak tuh.. suke.suke..hukhuk..
ttape2...sekarang aku na tunjok at korang sume...menda-menda aku search, n aku ssanagt kagumi dia. .mereka. yang bernama "jurufoto".. hasil -hasil kerja diorang bagaikan bernyawa ...inilah dinamakan gambar ! ..layan .... 


several inspiring Examples of black white photography by bill Jones 






















p/s : aku akan cuba cen ni.hehe. done !





♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru