pager






ini adalah untuk kamu dan kamu, member-member aku,
kamu tu sebahagian dari jiwa aku
kamu tu dekat dan special buat aku tak macam orang lain
kamu member-member aku,
tempat aku boleh nangis bila ada masalah,
tempat aku gelak- tertawa sepuas-puasnya,
tempat aku boleh minta tolong..

Jangan pernah kamu semua tinggal aku
Atau cakap aku bukanlah yang terbaik 
untuk menjadi member kamu
Atau mengecewakan aku

aku tak berfikir kamu tahu apa ertinya bagi aku,
walaupun banyak halangan menimpa kamu.. 
tapii....kamu masih ada waktu
untuk aku.

Dan aku  sayang kamu sebab sudi menjadi pendengar setia aku,walaupun dalam hati tu geram nak mampus , boringyee,aku suka jadi macam kamu sebab,kamu kuat, kamu caring, kamu CANTIK.
(walaupun kamu tak pernah terfikir cam tu..:)  ..ikhlas kot)



aku harap kamu tahu aku selalu at sana..,
untuk dengar gelak tawa kamu,tangisan kamu,dan selalu nak bantu kamu (dengan apa idea gila aku sekali pun )sekurang-kurangnya aku akan cuba menjadi sebahagian member yang berbekas dalam hidup kamu


aku harap kamu tidak akan jadi" macam aku hari ini"
tanpa kamu...teman-teman  baik aku :).
................

tagged :...s'farzana vains..NorFarahanim..Dayang Nabiela..Nawal Nasir.Wajiha Mansor.Nurin Jazlina.Fifi syafeyqa.Intan suraiya.Miea Teh.Fasihah Ismail.Nor shahira.mata.baby crystaL.Fara syuhaida a.k.a peah ^^.mito.Hieda Yusoff







♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru