pager

Jika sebab senyumanmu ku mencintaimu . . adakah sekarang aku layak mencintaimu..?:(

wah! ..gembira   rasanya ..:) mood aku kini kembali ..huhu..
rindunye aku at blog neh.... dah lama tak update....
sekarang boleh lah aku mula bercerita..;D ..
baru-baru neh aku mengalami "masalah agak "kronik" huhu....
sampaikan aku sendiri tak mampu menyelesaikan masalah aku sendiri..
tapi dengan kudrat dan ingatan yang tuhan bagi aku...DIA membuatkan aku terus berdiri...dan tabah menghadapi cabaran.....ALHAMDULILAH... inilah hasilnyea...,walaupun situasi sekarang agak janggal berbanding sebelumnyea...tapi tak apa .. lama-lama baiklah tuh..:)
dan sepanjang masa aku tak update blog neh...banyak knowledge aku dapat...
and , 1 of that adalah ini ...... selamat membace ;) .. ..

http://amirsaid7.com/kenapa-abang-cintakan-sayang/


cerita nie... menjawab segala  jawapan kepada  soalan aku.. .....
ini adalah tentang "cinta " .. ..
so, the moral value here is about the  t r u e  L o v e  is something that cant be count and prove... because it is countless... however we can feel the love and see the responsibility and willing , sacrifice to the loved 1.. and that is called true love...  it's depend to persn to defined thier own thought rite :) ? ..cuz setiap orang ada pendapat mereka sendiri.....





“Love is not a matter of counting the years, But making the years count.” ~
 by Michelle St. Amand



  t r u e  L O V E ,insya_Allah  




♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru