pager

Nak lari dari rumah !





Alooha ! ...lulululul ;D ngee 
mode hawai mari . hehe ..
hurm . hari neh ...hatikuu senang ngee .
sebab nyee aku keluar gak umah  . hehe .
takda laa terperuk jee .
cm selalunya . tapi sekarang bukan aku nak cerita sal sal aku keluar hari neh ..
tapi aku nak kongsi ceritera aku masa kecik - kecik dulu neh ...
ntah macam  mana lah aku boleh teringat tetiba selepas aku sembahyang magrib tadi . kekkeke .
gelak guling - guling sampai tersedak . ( cover - cover balik ) adek dok sebelah time tuh ngee .
macam neh ...  pada tanggal 19 julai dahulu kalaa jatuh pada hari isnin ... huhu...
masa tuh aku umur berapa ntah tak pasti .. yang pasti kecik lagi .. 
mama sambut birthday aku ... 
well ... meriah lah jugak .. kawan - kawan mai , jiran - jiran ,
sanak -saudara ewah ! huuu .. betoi laa depa semua mai ...
siap bawak hadiah laagii perrh memang syok ah aku time tuh ....
sayang gilaa kat mama aku . hmm . dok mingguu depan pulak  hari yang sama hari isnin ..
mama balik kerja jea  , aku suwoh mama beli kek . takpa laah mama pon tak tanya banyak beli lahh kat aku :P
minggu berikutnya pada hari yang sama jugak , pas mama balek keja jea ... aku mesti mintak kek ..
dah tuh mama heran lah ..
mama :: kenapa  nak beli kek ?
aku :: hari ini hari isnin  ...
mama :: kenapa hari isnni ?... 
aku :: mama  lupa la tuh :( (masam muka aku time neh )
hari neh birthday hannan  laah mama !
mama :: HAHAHA , haiie .. ada ka pulak asal tiap - tiap hari isnnin jea hari jadi hang , bankrup la mama ! 
aku :: tak kira !! betol laah hari neh hari jadi hannan !! mama kena beli kek jugak ( nages
hahaha .. adoie , tuh laah padah nyea .. mama tak cakap awai-awai bithday hannan bukan tiap-tiap hari isnin . 
tapi tiap-tiap kali 19 haribulan julai .  huuurrf =,="
balik balik rumah nuh ...
lari masok bilek  kemaih baju ...
ayah tanya " nak p mana ?"
aku kata nak LARI DARI RUMAH ! " wakakakak .
tak padan ngan kecik g aihh ... aku nak lari rumah .. aiguu =,=!' 
neh mesti effect aku dok tengok drama sangat neh masa kecik - kecik dulu ..
kuang . kuang . kuang  :))


Apa - apa pon , kenangan masa kecik dulu buat aku belajar and buat aku bahagia sebab 
dalam hidup aku ada jugak polka dot( kenagan ) yang manis  ...
yang boleh aku share untuk anak cucu aku esok neh :P . chill .
shhh .. ! rahsia kita -kita jea neh . jangan cerita kat mama !


APA KENANGAN MASA KECIL ANDA ??? ceciteeee .....






♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru