pager

KENA PAKSA !









kenapa hah ?
kenapa .... kenapa kita harus memaksa orang ikut kehendak diri kita ??
hurm ... benda neh lah hari - demi hari aku lalui ... 
perangai neh ... sukar nak cover :(
menyusahkan aku dan menyusahkan orang sekeliling aku ..
walaupon mereka - mereka orang yang aku sayang ..
tak sepatotnya aku bersikap sedemikian . aduh ! bodohnya aku .. :(
aku perasan dan aku rasa apa yang dia rasa sekarang .
sebab atas sayang , dia sanggup ketepikan perasaan  kecil hati tuu .. semata - mata nak
ikut kemahuan aku . apakah ???? .. 
ermm .  hunt ! boleh tak kalu buang perangai tuu .? boleh tak jangan pentingkan diri sangat ??
fikir lah ..., betapa terlukanya orang disekeliling kau ....
sebab melayan kerenah kau yang pentingkan diri tuh !!
and fikirlah sikit untuk kegembiraan dia ...
dah banyak benda yang dia buat untuk kau ..semata -mata nak happy kan kau ...
jangan lah kau sia- sia kan pemberian yang tidak ternilai harganya yang sanggup menerima diri  kau !
yang sanggup korban perasaan  dia demi kau ..
korban kan duet ..
dan dia tetap disisi kau hunt !
appriciation is needed hunt , dont give up and keep trying 2 do he best .

♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru