pager

boyoot ... rindunya hang :(

salam bloggers terhormat !


hari ini jam 1.46 pm ,dengan lafas bismillahirahmanirahimm ...
menunjukkan time aku habis kelas so, boleh update blog . HEE
nak taw tak . gara- gara aku nak update blog .=,= aku sanggup korban kan duet aku yang tak seberapa 
banyak dalam purse neh untuk beli wifipass huhuk ..
(jangan ikut ! memboros kepada benda yang takseberapa penting 
yang lebih penting adalah makanan buka puasa nanti !adalah amalan syaitoonnirojim .
..HUU ..tapi penting jugak buat aku ..)

hemm ..  it's not d main topic i wanna tell HEE .
its about my family ......
i miss mama, i miss ayah , i miss myboyotBIRU tuu, i miss my lil sis'S too ...
waaaa .. lama gak laaa .. tak belekai(bergadoh manje-manje gitu)
dengan depa uh .. HMM .. 
rindu ...
dok sorang memang best , boleh indiependent .. tapii .. SUNYII ...
tambah - tambah bulan puasa neh .. Hurm :( sabo jelee ...)
memang perangai aku tak suka tunuk kalau aku rindu diorang !.Ego sikid .=,=(mengaku laa..)
ego - ego aku .. depa - depa neh tetap di hati aku...T_T (sapu ayaq mata ..) =,=



♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru