pager

a letter to him

Assalamualaikum ! 
boleh aku update pasai cinta tak kali neh .....
KENAPA ? ...
kenapa setiap orang ada perasaan tuh ?
dalam hidup seorang mnusia .. tuhan dah campur baur kan setiap secebis perasaan dalam diri kita dan membentuk manusia .....
-cinta 
-benci
-simpati
dan sebagainya ....
cinta tuh indah sangat sampai kan kadang-kadang manusia  tak engat dunia .. 
cinta yang  setia yang benar-2 cinta adalah  cinta itu kekal abadi .. dan saling memahami antara pasangan .
saling bertanggungjawab 
saling bekerjasama
tapi  sayang .... manusia cepat berubaaah ...
seperti yang semua orang sedia tahu ...
kita neh sebagai manusia biasa memg serba kekurangan ..
dan seringkali membuat salah ,
buat hati orang terasa terluka ...
kadang-kadang  sengaja  kadang-kadang tidak disengajakan ..
semua bergantung pada sebab - sebab tersendiri..
aku cinta dia ,
dan aku harap ..
apa yang terjadi pada kami hanyalah ujian buat kami yang masih mentah dalam dunia seperti   neh ...
dan aku harap aku dan dia akan terus bersabar dan mempertahankan hubungan neh   ..
aku akui banyak kesilapan datang dari aku sendiri ...
atas kekurangan diri aku sendiri ...
aku minta maaf ....
bukan aku minta untuk jadi seperti tu.. tapi  asal aku memang macam tuh ...
aku harap dia faham ~...
BERIBU  KALI aku ucapkan kata berubah .. tapi
satu pun tak menjadi .....
tapi aku takkan berputus asa ..
sebab aku  terbukti dapat jugak melawan kekurangan aku untuk   diri aku sendiri dan juga orang lain...




p/s :   ach  ... na sayang ach tw ! engat sampai bila-bila taw .. 
janjii tw .... i love youu (:




♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru