pager

Bismillahhirahmanirrahim and salam !
" Ya Allah ,  if i can't have what i want , let me want what i have "

heyo . stalkers ? bloggers ..... apa bikin ? tak ada bikin apa ?
macam aku , hari ini masuk opis goyang-goyang kursi , geleng-geleng kepala   .tengok pc  ., baliiik ... 
bosan gaban . kerja tak banyak . bukan tak banyak , tapi memang tak ada kerja pon . errggh ..
apa mau buat  kan . kan .
Tuhan bagi kita rehat rehat aje lah  nak komplen pehal ? kan muwehehe .  aigu =____+"
kang dapat kerja banyak sampai tak menang tangan , time tuh laah pulak mau garu kepala ..

besides , hari ini  aku banyak senang hati .\Alhamdulilah .. projek aku jalan jugak at lease . and ramai orang perasan dan tolong . thnaks guys . appriciated it very much   . tanpa anda siapalah aku .
eventho  aku punya plan vise versa belaka ..~~
muwehehe . semangat lah sikit nak buat kerja bila dah nampak rough dia kan . kan .. 
harap-harap , projek aku berjalan dengan lancar dan maju berbin jayanya .. Amin . peace . kbyee 


♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru