pager

trustworthy

Assalamualaikum !  bloggers , stalkers... 
sihat-2 ke u'ool ? huhu
hari neh aku tak berapa nak pasti sihat ka tidak .. hoho..
tengah mabok-2 laut lagi neh.. rasa mcam stay atas boat  ferry lagi neh ..huhu..
sabar jelaa...~ hehe  gimana yee nak  ferry uh ? heee .. dah 3 hari neh haa .. tak update blog , aku
holiday di lagkawi ..;)
syook ? syiiook leerr .. dapat cokelet banyak-2..hik
takmau cita panjang-2 psaal  holidaay tuuh .. simpan untuk next entry .. :P
BTW ,   aku just nak cakap dekat sini ...   pepatah  ataupun akai fikiran aku sediri lah kan .. 

" i build YOU    in my trust , so please  dont let me falter , its not easy to   believe people back when    they spoiled it..~ "

faham tak apa yang aku mksudkan ...
bila kita neh sepasang kekasih .. mestilah kan ada sifat cemburu masing-2 ...
tapii ! tamo   lebih-2 (macam aku neh :P)
cumanya , just nak cakap .. kadang-2 benda macam neh boleh terjadi.. kita tak kan menduga kan... 
bila seorang perempuan @ lelaki lain yang  biasa hanya lah bertitle kan kawan  sometime it could be vice versa  bila sama-2 naik minyak hoho berlawak -mesra .. yang agak  merunsingkan aku.. hurrmm ..
in this case , aku nak ketepikan dulu perasaan jeles aku tuh dan aku percaya pada dia yang S A T U .  agak susah kan nak tepis kes cemburu neh ... kan ..even aku sendiri pon kalah jugak dengan jeles ... 
tapii apa yang penting ! aku kena berfikiran  P O S I T I V E so , melaului cara neh sikit sebanyak boleh jauhkan hubungan aku dan sidia dari  benda yang tak patut .. bak kata pepatah ,  what i fear , i create ."  so , kita berhadapan lah dengan musuh ketat kita dengan berfikiran lebih matang , kalau habis talk boleh .. i WILL do talk to him .. nak lebih securee ?? 
kenalah  DO believe in them .okaay trust them that HE/SHE loves you .. automatically ,  antara pasangan akan respect masing-2 ..  paling penting ,   we should be open book !!  no H I D I N G   !!
  your secret your spouse's secret , your spouse 's secret is YOURS too .  :P



# tengah berusaha jugakk  untuk think positive too jelah masalah aku heh .. 

tak sempurna entry tanpa gambar # PISS ^_____^



♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru