pager

coupleee berhabeeees duit

  1.                                                                                                          Assalamualaikum dan salam sejahtera !
ini bukan berita tv3 ini hanya   berita  bongek saja . hehe ..
lawok bodoh sebelum tidor aku buat yeh ..
walaweh , ari neh tobat sakit perot . silap makan. 
ach kataa bukan silap makan ... TAPIII ... makan banyak ! ahha jejakaa itu pandai melawak kasar yee sama saya heh.. sabar yer awok . saya dah kunci alarm dah .. hari -demi hari akan naik  alarm cakap  nak tumbok ach nati bila jumpa .. hehe ... tiap-2 pagi  ayat tuh kuar . :P

by the way , bukan ini yang aku nak cakap kan . tapi yang neh ..
satu benda yang buat aku haru lah biru jugaak ...
yang neh ...
" single jimat duit . coupleee berhabeeees duit !!!" 


frrrpppf... nak mengata kejap yaah pakcik ! awok tuh .. BERCINtaa    itu ikhlas kaa tak ? apsal nak ungkit pasal duit neh ? 
apesal cakap macam tuh  ?  kalau awok jujur bercinta .. soal duit tak  timbul  okaay . tak kan timbul  bila couple duit banyak abes . bazir or  x... itu ketepikaan ..
bercinta neh tak semestinya menggunakan duit yaah kawan-2
kalau part jimaat or bazir neeh kes terpaksaaa jaa neh naak  labur duit kaan kan kaan 

kalau awok betol-2 jujurlaah kan .. soal duit bukan jadi masalah  pada pasangan . okaay :). unlesss ..
kalau pasangan  awok tuh memang gila uwang hoho . 
gila shopiing . 

ini hanyaaa pandangan aku lah kan . fact nya  aku tak nafi .. duit adalah diperlukan di mana-mana sajaa . cuma apa yang aku tak sokong disini kes diaa   amek port pasai PEQABEH duit bilaa  couple . kalau kedekut sangat  ,, classsh ! HAHA .    taddaa masa depan uhh . sebab dia kedekut . kalau yaah pon nak jimaat awok cakap terus-teranglaah awok tak mampu .. tak suroh cakap macam gitu rupa pon.~ adoie .
sekian ^__________^ 
chill .  statement diatas tiada niat menyinggung sesiapaaa . cumaa  buah fikiran aku semata-mata .


# HAHA ! for sure ramai yang tak sokong aku neh :P 


♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru