pager

Trapped in style .


HI! err . today is kinda wierd for me . soo , i thought the entry also suitable for something weird also . hah ! now , .. aku memang peliks dengan sorang minah neh . and aku tak tau .. apa laah yang ada dalam pala otak dia sampaikan dia terfikir nak buat benda-2 yang SEPATUTNYA takk masok dek akal ..... tapiii ! dia buat ! look at the way her showing off dressing dia lah ! jum tengok ... AMARAN ! sila ngucap awal-2 supaya anda selamat dari dosa mengumpat dan sebgainya . :)


GAMBAR LADY GAGA PAKAI BAJU DAGING
dress dari daging ? herrff... xbusuk kee .. hoh..










aaah .. sudaah laah kot .. banyak lagi gambar-2 dresing dia  yang sangat-2 half naked dan pelikkkss string . tapi .. tamo uploaddd .. korang naak tengok boleeh browse sendri hehe...   apa yang korang dapat ? 
jangan cuba jadi peliks . nak bergaya boleeh tapi  biarlah berpada-pada kan.. kan . wah ! bajet ! haha .. mana adaaaa .. kat sini aku cuma kongsi apa yang aku rasaaa... tak begituuu . tak semua buah fikiran sama dengan aku.. so chill yah !  tapi papa pon , certain lagu dia best laa jugak kan ?


♥ Terima Kasih daun keladi ,kalau sudi datang lagi ☻ ✔ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

dearest ♥ ,
thanks sudi komen ..

 
Blogspot Verified Officially by PelangiBiru